Μεταπτυχιακό στις Τεχνολογίες Πληροφορικής στην Εκπαίδευση για την Αειφόρο Ανάπτυξη

Το Μεταπτυχιακό Πρόγραμμα στις Τεχνολογίες Πληροφορικής στην Εκπαίδευση για την Αειφόρο Ανάπτυξη απευθύνεται σε αποφοίτους αναγνωρισμένων ανώτατων ακαδημαϊκών ιδρυμάτων από την Κύπρο και το εξωτερικό, που προέρχονται από το χώρο των επιστημών ευρύτερα (περιβαλλοντικές, φυσικές, ανθρωπιστικές, κοινωνικές επιστήμες, από το χώρο των τεχνολογιών και της παιδαγωγικής) και επιθυμούν να αναπτύξουν τις γνώσεις, τις ικανότητές τους και την επάρκειά τους στα θέματα του περιβάλλοντος και της αειφόρου ανάπτυξης στην τυπική, μη-τυπική και άτυπη εκπαίδευση μέσω των ΤΠΕ. Επιπλέον, το πρόγραμμα απευθύνεται σε επαγγελματίες του δημόσιου και ιδιωτικού τομέα, όπως επίσης και ευρύτερα σε άτομα από ΜΚΟ και άλλους οργανισμούς στην Κύπρο και το εξωτερικό που ασχολούνται με θέματα περιβαλλοντικού, οικονομικού, κοινωνικού και πολιτισμικού χαρακτήρα.

  • Διάρκεια σπουδών: 3 ακαδημαϊκά εξάμηνα
  • Τίτλος πτυχίου: Master (MSc) in Information and Communication Technologies in Education for Sustainable Development
  • Επίπεδο σπουδών: Master
  • Γλώσσα διδασκαλίας: Αγγλικά
  • Τύπος σπουδών: Full time ή Part time
  • Κριτήρια εισδοχής: Πτυχίο Τριτοβάθμιας Εκπαίδευσης ιδρύματος της ημεδαπής ή της αλλοδαπής (αναγνωρισμένο από τον ΔΟΑΤΑΠ)

Course of the program are allocated either 5 or 10 ECTS credits, which equates to 125 (5 ECTS) and 250 (10 ECTS) hours of work for the learner, respectively. Learner activities and workload have been divided into four areas: (1) directed learning online, (2) dynamic interaction online, (3) assessment, and (4) independent learning. Given that courses are 14 weeks long, then an average learner will be engaged in ‘Directed Learning Online’, which involves reviewing pre-designed online content by themselves for up to 2.5 hours per week; in ‘Dynamic Interaction Online’ or ‘live’ interaction with their peers and/or the e-tutor for about 1.5 hour per week; and in preparation for ‘Assessment’ by themselves or with peers for 7 hours per week. An additional 7 hours per week is allowed for ‘Independent Learning’ or reading beyond the course.

Course Structure Diagram

SEMESTER 1
Code Name ECTS
ICTESD501 SUSTAINABILITY THEORY, SYSTEMS THINKING AND TRANSFORMATIVE CHANGE 10
ICTESD502 APPROACHES TO EDUCATIONAL RESEARCH FOR SUSTAINABLE DEVELOPMENT 5
ICTESD503 ESD PEDAGOGY AND ICT 10
ICTESD505 ACTION RESEARCH AND PARTICIPATORY ACTION RESEARCH FOR SUSTAINABLE DEVELOPMENT 5
TOTAL 30
SEMESTER 2
Code Name ECTS
ICTESD504 APPROPRIATE TECHNOLOGY, ACTIVE CITIZENSHIP AND EDUCATION FOR SUSTAINABLE DEVELOPMENT 10
ICTESD506 ICT, INSTRUCTIONAL/LEARNING DESIGN AND EDUCATION FOR SUSTAINABLE DEVELOPMENT 5
Electives 15
TOTAL 30
SEMESTER 3
Code Name ECTS
ICTESD513 DISSERTATION 30
TOTAL 30

Επικοινωνήστε μαζί μας!

[super_form id="21343"]