Ιδιωτικός τομέας

Προσλήψεις για υπαλλήλους οκτώ ειδικοτήτων από την Wind

Προσόντα και φόρμα υποβολής βιογραφικού

Η WIND Ελλάς ενισχύεται με προσωπικό οκτώ ειδικοτήτων.
wind, προσλήψεις, ιδιωτικός τομέας, θέσεις εργασίας, αγγελίες
Ηλιάνα Καλούπη

04/11/2020 | 07:07

Η WIND Ελλάς είναι μία από τις μεγαλύτερες εταιρείες τηλεπικοινωνιών και συνεχίζει να εξελίσσεται και να επενδύει σε υποδομές, εκσυγχρονίζοντας το δίκτυό της σε όλη την Ελλάδα. 

Αυτή τη φορά επιλέγει υπαλλήλους οκτώ ειδικοτήτων.

Αναλυτικά θα προσληφθούν:

  • Retail Marketing Specialist – Πτυχίο Μάρκετινγκ ή Διοίκησης Επιχειρήσεων ή Μηχανικής, εμπειρία 5 χρόνων σε αντίστοιχη θέση, καλή γνώση Αγγλικών, γνώση MS Office, επαγγελματισμός
  • IS Systems Administrator – Πτυχίο Πληροφορικής, εμπειρία 5 χρόνων σε αντίστοιχη θέση, άριστη γνώση Αγγλικών, καλή γνώση Linux/VMWARE ESX 6.5, γνώση UNIX, καλή γνώση Kubernetes/Docker, γνώση IBM/SVC
  • IoT Product Manager – Πτυχίο Μαθηματικών ή Μάρκετινγκ ή Μηχανικής, εμπειρία 5 χρόνων σε αντίστοιχη θέση, άριστη γνώση Αγγλικών, γνώση χειρισμού Η/Υ, επαγγελματισμός
  • Digital Product Owner – Πτυχίο Στατιστικής ή Πληροφορικής, εμπειρία 3 χρόνων σε αντίστοιχη θέση, άριστη γνώση Αγγλικών, γνώση Agile, υπευθυνότητα
  • Digital Optimization Senior Secialist – Πτυχίο Οικονομικών ή Μάρκετινγκ ή Στατιστικής ή Μηχανικής, εμπειρία 5 χρόνων σε αντίστοιχη θέση, άριστη γνώση Αγγλικών, γνώση Google Analytics και Adobe Analytics
  • Application Software Engineer – Πτυχίο Πληροφορικής, εμπειρία 2 χρόνων σε αντίστοιχη θέση, καλή γνώση Αγγλικών, γνώση SQL και Oracle PL/SQL, εμπειρία Linux, γνώση J2EE/RESTful APIs/Python
  • Brand Manager – Πτυχίο Μάρκετινγκ ή Επικοινωνίας ή Διοίκησης Επιχειρήσεων, εμπειρία 5 χρόνων σε αντίστοιχο τμήμα, γνώσεις μάρκετινγκ, άριστη γνώση Αγγλικών, γνώση MS Office
  • Stores Development Coordinator – Πτυχίο Πολιτικού Μηχανικού, γνώση MS Office, άριστη γνώση Αγγλικών, γνώση SAP, καλή γνώση AutoCAD

Όλες οι παραπάνω θέσεις αφορούν στην Αθήνα.

Πατήστε ΕΔΩ για να δείτε τις διαθέσιμες θέσεις και να υποβάλετε το βιογραφικό σας.

ΠΗΓΗ WORKEDER